adenalya Kızlar tarım kop. Donuk Somon aldım. Ben düşünmeden sabah oda sıcaklığında çözülsün diye dışarı koydum. Sonradan bakteri üretme konusu aklıma geldi. Sabah 9 dan beri dışarda. Çöpe mi atsam? Yenir mi? Siz nasıl çözdürüyorsunuz? 😔
alparslanmomms adenalya buzdolabında çözdürüyorum bebeğime vereceğim her şeyi . Çok uzun saattir dışardaymış bakteri üretmiştir diye düşünüyorum
canmanayvesuyu adenalya bence riske atmayın hamileyken ben somondan zehirlenmiştim. Bizim de buzluktaydı üste aldım çözünsün diye sonra bişeyler oldu o gün değil ertesi gün pişirdik tadında kokusunda hiç bir sıkıntı yoktu ama eşimle ikimiz zehirlendik 🫠
adenalya alparslanmomms ay bu hatayı nasıl yaptım ya 😔 Teşekkğr ederim canım 🙏🏻 Ben de riske atmayayım