yohh_yavv Ortalama benim saydığım 50+ kelimesi var 2 li cümleler kurabiliyor anne bak,baba gitti,bu ne,anne burda,anne kaka,anne su gibi gibi… iyi mi sizce sizin bebişler nasıl
deniz255 yohh_yavv gayet normal canım. Açılacak git gide. Zaten 2 yaşında ikili basit cümleler bekleniyor. Anne bak anne gitti vb
aslhns yohh_yavv gayet iyi :) kafanıza takmayın oğlum 4 yaşından sonra konuştu herşey bana normal geliyo dhdjd
Ayaztos yohh_yavv kizlar Benim oglumunda 50+ kelimesi var ama cumle kuramiyor sizce ortalama ne zaman ikili cumle kurmaya baslar ? 22 aylık
acemianne___ yohh_yavv bence iyi , benimde bugün 23 aylık oldu , 100 den fazla vardır belki daha fazla artık saymıyorum , ikili kelime bizde de var bazen nadir de olsa üçlü de kurar ,
maviummu19 deniz255 benim oğlumun ikili cümlesi yok daha ya 40-50 arası kelimesi var ama cümlesi yok 23 aylık nasıl olucak böyle gecikmiş mi oldu konusması
yohh_yavv Ayaztos bi fikrim yok ama kelime haznesi geliştikçe cümlelerde artıyor benim bebeğim 20 aylık felanda 2 li cümle kullanmaya başladı bu günden güne arttı sizin ki de yakındır
ipickot24 yohh_yavv 20 aylık. Anne,baba,dede,aaba,hav hav,pisi pisi,eif ablasının ismi yani,aç,bitti,dardes yani kardeş çok nadir baba deedi geldi yani,emme,meme,mama
aslhns Aslimm daha öncesinde bir çok kelimesi vardı ikili cümleleri de vardı ama 2 buçuk yaşında bebek konuşması gibiydi yeriydi ikili cümle derken anne gel anne bitti vs basit şeyler 3 buçuk hatta 4 yaşına gelmiş bir çocuk için çok eksik. 4 den sonra açıldı yavaş yavaş 3.4.5. cümleler kurdu konuştu vs Destek kısmına gelince kitap okudum ben normalde doğduğundan beri okurum etkinlik yaparız 3 yasa kadar TV göstermedim düşünün 😄😄 yani yapmam gereken her şeyi zaten yapmıştım zamanı varmış demekki yapabilecek biseyim yoktu :)
maygirl yohh_yavv 23.ayda normal konusmaya baslamiştı kızım.Ama sizin bebeginiz tabiki iyi.🧿Artarak devam edecek cumleleri.Desteklerinize dewam edin sadece🌸