her gün bazen 1 gün fire verdiğin oluyor özlesinler diye asdfk. kar kış demeden çocuğum 2 haftalıkken de koyuyordum önüme gidiyorduk. 2 durak var aramızda bazen arabayla bazen metroyla gidiyorum trafik durumuna bağlı. çalışırken de her iş dönüşü uğrar beş dk olsa dahi görür öyle eve geçerdim. allah yoklukluklarını göstermesin.