Kızlar bir önceki postumda oğlumla alakalı derdimi anlatmıştım, otizmden şüpheleniyordum. Sizler içime bir nebze su serpip ekranı kesmemi söylemiştiniz. Evet ekranı kestim ve çokda faydasını gördüm Rabbime hamd olsun. Önceki postta 2 hafta olacak sanırım ekranı kestim göz teması kurmuyordu artık çok güzel kuruyor anne diyemese de ayy yada mami diyor bana ve beni öpüyor geçen oturdum ağladım bu ilerlemeye fakat hala adına dönüp bakmıyor, ne zaman düzelir 22 ekime pediatri randevusu aldım (yurtdışındayım) burada doktor ne diyecek bilmiyorum sizce ne zaman düzelir böyle birşey yaşayan var mı? Çok az da olsa komut dinlemeye başladı sizce otizm böyle mi oluyor sürekli buraya yazmamın sebebi yurtdışındayım tr de olsam doktor doktor gezerim burada pek sağlık sistemine güvenmiyor ve anlayamıyorum yardım alamıyorum sağlıkçılardan