buse1928 Merhaba kızlar emziriyorum sürekli süt birikmişti dün sanırım göğsüm ağrıyordu bol boş emzirdim şimdi emzirirken farkettim aynı aft gibi birşey var memeucumda korktum baya sizin başınıza böyle bişey geldi mi
ada0965 buse1928 mantar canım dün doktora gittim krem verdi bebegin ağzındaki pamukçuktan geçmiş bana
Defneninannesi buse1928 Süt incisi diyorlar. Benimde bir süre geçmedi çok agrıyordu bebeğim emerken. Sonra emdikçe açıldı.
Emy Gögsünde süt kabarcığı oluşmuş dün bende sormuştum burda süt kalmış üzeri de deriyle kapanmış sıcak su kompres yapıp oradaki deriyi yumuşat canım öle emzir bebek vakumşa birlikte acar orayı Bı kac sefer yap ole gecıo