Anneler selam. Bebeğim doğduğunda 2 hafta yoğun bakımda kaldı. Eve geldiğimizde kafasının bir tarafı daha basıktı. Yastıklarla, pozisyonlamalarla baya bir toparladık. Ama sonradan hep sol göğsümü emme ve sol kolumda uyuma olayı başladığı için kafasının arkasında yamukluk kaldı. Emekleyince düzelir, büyüdükçe düzelir dediler bekledim ama düzelmiyor. Kafa ölçüm merkezine gittik (Cranial) her şey normal çıktı şükür. Bazı hareketler verdiler onları yapıyoruz. Bebeğim şu an 8,5 aylık bu hareketlere de yeni başladık sayılır. Sizce düzelir mi, böyle bir şey yaşayan var mı? (Bu arada önden ve yandan belli olmuyor böyle üstten bakınca belli sadece)
 