40 yılın başı bi çeyrek alıcaktım arkadaşlar kimisi yok diyor kimisi 10,600 dedi 10,400 dedi dövizciye sordum gramı belli değil satamıyoruz dedi dün hele hiç biri sistem yok dediler eşim bekle bi 10 gün düşer filan diyor sizce napsam alsam mı beklesem mi 1 hafta filan