2.5 aylık bebeğim dogudungundan beri yüzü kabarıyor kızarıyor sarı kabarcıklara donusuyor .Kesinti da var. Zeytinyagi asidi aldım da kullandım. Mustela strlotopia , bioderma ,hipokort hepsini kullandım fayda etmiyor . Doktorlar geçer dior varsa kesin çözüm bulan 😌