Arkadaşlar 1 ay önce philips telsiz aldım fakat bir kere kullandım faturasını isteyen olursa da bulur atarım aldığım tarihi falan. ben görmeden rahat edemedim o yüzden telsizin iade süresi doldugu için satmak istiyorum şuanki güncel fiyatı 3000 tl e bebekten aldım . isteyen olursa fiyatta anlaşıp verebilirin çok düşüremem çünkü hiç kullanmadım