Bebegim 5 aylık.1 aydır.saat 8 gibi uyuyor ama 3-4kere acı acı aglayarak uyanıyor.sanki bi yerine bi şey olmuş gibi.bana sarılınca susuyor.derin uykuya gecene kadar böyle.ben işe başladım 2 ay önce.benim yüzümden mi oluyor.cğnkü yanıma yatırınca daha az uyanıyor.doktor fiziksel değil diyor.ama internette uyku terörü falan yazıyor.cok üzülüyorum cok.aglayarak uyanmasını anlarım ama neden acı acı aglıyor