Kızlar 13 günlük anneyim. İlk gebeliğimdi. Her emzirme sonrası 20 dk sağım yap, süt gelmese bile kanalları uyar diyorlar bu doğru mu? Ve galiba bebeğime sütüm yeterli gelmiyor. Her emme sonrası mama yada sağılmış süt teklif ediyorum içiyor. Ne yapmalıyım? Sizler nasıl ilerlediniz?