Merhaba, bebeğim 5 ay 17 günlük. Sorun şu ki; 120 cc mama yapıyorsam bazen bitiriyor bazen 70-80 cc içiyor. 1 saat sonra yeniden acıkıyor kalanı bitiriyor. Yani 150 cc yaptım bitirdi 3 saat acıkmadı gibi bir durum yok. Geceleri de uyanırsa 5-10 cc içip uykuya devam ediyor. Az ve sık besleniyor yani. Doktora söyledim “memeden emdiği gibi davranıyor, çocuğun beslenme düzenini bozmuşsunuz” gibi bana göre mantıksız bir yorum yaptı. 70 cc bebeğime yetiyorken ben fazlasını nasıl verebilirim? Kusuyor zaten fazla içince. Hipp 1 numarasını kullanıyoruz acaba yetmiyor da o yüzden mi sık acıkıyor diye düşünüyorum.
Sizce bu bir sorun mu yoksa bebeğin kendi kararına saygı mı duymak lazım. Benzer durum yaşayan ya da bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim, teşekkürler.