Çocuğuma geçen ay tuvalet eğitimi verdim ve 2 günde gerçekten öğrendi zorlanmadı. ilk gece hariiç 18 gün boyunca gündüz kaçırma olmadı hiç gece de altına kaçırmadı( gece tuvalete kaldırmadık, yatmadan önce su bile içse). Birden ne oldu anlayamadıığımız şekilde art arta alt ıslatmalar başladı. Su alımını kestik olmadı. Tuvalete kaldırdık 1 saat sonra yine alt ıslattı. Ne yapacağım bilmiyorum herşey iyi giderken bi anda nevri döndü çocuğun sanki. Ve 2 haftadır bu şekildeyiz. Ne yapmalıyım ? Yaşayn var mı?