Sdfky 36 aylık oğlumu sosyalleşmesi için kreşe verdim, bana aşırı düşkündü, kimseyi istemiyordu. Aşırı endişeliydim ama herkesin asla durmaz dediği çocuğum kreşte aşırı mutlu. Bende küçük diyordum ama değilmiş. Öyle güzel adapte oldu ki şaşırıyoruz.
İmkanınız olsaydı çok güzel olurdu ama yoksa yapacak bir şey yok. Bulunduğunuz yerde çocuk falan yok mu, biz mahallede oturuyoruz kapının önüne bile çıksak yaşıtı çocuklar var oynuyolar, o bile çok iyi geliyor.