gulmomm sıkıntı halinde elinizi göğüs bölgenize koyarak İnşirah suresini okumanızı tavsiye ederim. Gün içinde de çok düşünmemeye çalısın. Benim de durugörüler (6. his diyelim) sebebiyle hayatımda çıkış yolu bulamadığım ya da ölümden korktuğum anlar epeyce fazlaydı. Sonra çok büyük bir acı yaşadım, dünyadan bir süre soyutladım kendimi,bu süre sonunda ölümü ve bunun normalliğini kabul ettiğimi ve daha az korktuğumu fark ettim. Lütfen kendinize yüklenmeyin, korkunuzun üstüne vs de gitmeyin , herkesin kendini çözmesi gereken ya da yapamadıgında destek alması gereken zamanlar vardır. Sizi gün içinde zorluga sokacak bir durum varsa lütfen destek alın, ama şuna inanın kimse sizi yargılayamaz, aman ne var korkacak diyemez, hepimiz az veya çok birşeylerden korkar endişe duyarıZ, duygular hepimiz için. yalnız değilsiniz.. kendinizi veya evinizi daha güvenli hale getirerek baslayın mesela depreme karsı ( dolapları duvara monteleyin, güvenli 3gen olusturun, çantanız hep hazırda olsun gibi gibi) bu tarz eylemler endişelerinizi biraz olsun giderir, ancak çok fazla stres bagısıklıgınızı da düsürür lütfen vitamin, omega 3 , b12 , demir gibi takviyeler kullanın özellikle omega 3 sinir hücrelerine iyi gelerek dogum sonrası depresyona iyi gelir. geçmiş olsun..