ayse01_alparslan parlakusumm benim makinem Karaca barısta kahve makinesi iki üç yıldır kullanıyorum güzel Türk kahvesi yapiyo
namkoll parlakusumm Benimki Arçelik 70. Yıl 5 senedir muazzam şekilde bizi tatmin ediyor maşallah diyim
Rabiiul namkoll bu ikili model dimi ? Kayınvalidem kullanıyordu yaklaşık 6-7 sene fln belki de daha fazla mükemmel yapıyor
Pikapikapikacuuu parlakusumm En iyisi cezve şeklinde olanlar bence çok hızlı ve bol köpüklü yapıyor.Sinbo var bizde yılardır kullanıyoruz.(15 yıl falan )😄
Rabiiul parlakusumm beko kullanıyorum tavsiye etmem ofiste fakir su hazneli vardı çok güzel yapıyor oda
namkoll Rabiiul evet iki cezveli gerçekten ciddi anlamda çok memnunum su haznesi olması bile büyük avantaj sürekli uğraşmıyorsun kendisi ayarlıyor. Alıp da sıkıntı yaşayanı görmedim hiç
Rabiiul namkoll onda içtiğim kahvenin tadına başka hiçbir kahve makinesinde alamadım fakat kayınvalidemdeki bozuldu o da gitti başka aldı ama onlarda hata var çünkü cezvesi lavabonun içine koyuyorlardı hep alt taban su oluyordu sonrada bozuldu zaten