melike756_ Merhaba 2 aylık bebeğim var bu ay hem ayın 3unde kanama yaşadım 4 gün gibi sonra doktora gittim baktı hiçbir şey yok dedi ne kanama ne yumurtalıkta sorun dedi bugün tekrar kanamam başladı benim gibi olan var mı
nazliikizz melike756_ aynısı bende de oldu lohusaliktan sonra haftada 1 adet görmeye başladım 3 4 gün sürüyordu. Doktora gittim hormon ilacı verdi adeti düzenlemek için şükür şuan da duzeldi
gnsmm melike756_ ben ç40ım çıkar çıkmaz adet oldum hala da oluyorum emzşrşyorsanız adet kanamaları süt miktarını aşırı etkiliyor aklınızda olsun ayın 15 günü iyi geliyor 10gün azalıyor 5gün bayaaa azalıyor
melike756_ nazliikizz bankada kandan baktılar herşey temiz dendi olursa gene gel dediler gene oldu anlamadim adet mıdır tam anlamıyla dolu dolu kanamamda olmuyor ama adet gibi anlamadım olmazsa yine randevu alıp gideceğim kaç gün sürecek bakalım emziriyorum da belki ondan vücut tam adet olamıyor mu bilmiyorum canım sıkılıyor ister istemez
alyamiramm nazliikizz merhaba emziriyor musunuz acaba ilaç olarak ne kullandınız hana emziriyorum diye hormon ilacı vermeye yanasmiyorlar
nazliikizz hilalpak ultasonla da bakti kan testinde de bisey cikmadi tabi lohusaliktan kaynaklı düzensizlik olur dedi