Kızım 4 aylık bugün serum fizyolojik yaparken bi anda dudakları mosmor oldu kendini sıktı nefes alamaz gibi oldu kendimden geçtim resmen hala kendime gelemedim.
Genzine kaçtı sandık ama araştırdığımda katılma nöbeti olduğunu gördüm 5 gün sonra doktor randevumuz var
Yarın mı götürsem 5 gün sonra mı götürsem doktor ne yapar
Kansızlıktan da oluyormuş sanırım kan almasını istemiyorum bi daha tekrarlar mı napacağımı şaşırdım napmalıyım sizce