giraykutay hım bende de makat catlagı var ama amelıyatlık degıl ,Dızlerımde sıvı bırıkmesı oldu yurumekte zorlanıyorum ama ozeldekı ortopedı heyet raporu vermıyoruz dedı devlettekı ben anlamam heyetten dedı nasıl iştir mınnet edıyoruz hep yazsınlar dıye