Kızlar bebeğim 2.5 aylık. Özelde tavsiye edeceğiniz doktor var mıdır. Şimdiye kadar devlete götürdüm onlarda iyi sözüm yok ama, birşey olunca arayıp mesaj atabileceğim bir doktor arayışındayım. Böyle her gitmeye saçma sapan durmadan tahlil istemeyen, gerçekten bilgili ve ilgili önerebileceğiniz birisi var mı. 1 defa özele götürdüm girmemle çıkmam bir oldu benim için gerçekten ilgilendiğini hissetmem çok öneli.