meltemkk Merhaba. 2 aylık bebeğime 1 tog uyku tulumu alacağım ancak çoğu markada uyku tulumları ayaklar açık şekilde sanırım. Memnun kaldığınız ayakları kapalı uyku tulumu var mı?
gizematadeniz meltemkk 2 aylikken lcw den aldım patikli ama. Zaten patikli olmasinda sorun yok. Çorap olmayacak
bikahveicelimmi meltemkk lcw de oluyor ben eylulde dogum yaptim ve yaz ayina kadar hep ayaklari kapali tulum giydirdim
Yusufagahinannesi meltemkk lcw büyük oğluma almıştım şimdi küçük giyiyor lcw tulumları belli aya kadar ayaklı
meltemkk Ahsensmom_ internet sitesine baktım ancak ayakları açık şekilde hepsi. Sizin bebeklerinizin ayakları soğuk olmuyor mu? Ayaklı pantolonlarda bile soğuk oluyor hep. Gazlı bir bebek olduğu için ayakları açık şekilde yatiramam muhtemelen
pinar180 meltemkk bebekler tam tersi soğukta çok daha iyi uzun uyurlar ayaklarının açıkta kalması üşüyor anlamına gelmez canım . Ben doğduğudan beri hep ayakları çıplak yatırmaya çalışıyorum daha iyi uyuyorlar
meltemkk pinar180 yani oda serin olsun rahat uyusun tamam ama ayaklari soğuk olunca gaz sancisi daha çok oluyor
meltemkk gizematadeniz hangi model acaba. Ben patikli yani ayakları kapalı göremedim. 1 tog olanlarda açık görünüyor