tunahan1234 meltem_98 evst 4 buçuk aylık kaşık mama pirinç unu elma armut cam rendeden geçirip veriyorum
kumsalecrin meltem_98 Benim kızımda 4 aylık yavaştan tadımlara başladık biz mama aldığı için biraz vitamin alsın diye erken başladım ben
rumaksoy meltem_98 benim kızımda 4 bucuk aylık gelişimi kilosu iyi 4. Ay atağında meme reddi yaptığı için şu an mama ağırlıklı besleniyor sütüm de bu süreçte azaldı gitti malesef ek gıdaya başlasam mı diye kararsızım doktorumuz 5 aylık başlayalım demişti gelişimine bakarak 2-3 hafta öncesinde başlasam olur mu acaba
meltem_98 rumaksoy benim de durumum aynı ondan dolayı sordum, pazartesi doktor kontrolüne gidince soracağım bize söyleneni buradan da paylaşırım
atarepla 4.5 aylık tadıma başladık doktor önerisiyle. Maşallah 1 yaşında çok güzel çiğnemesi yemesi. İştahsız bir bebek ama yemek seçmiyor en azından. Azıcık da olsa her şeyden yer. Alerjisi de olmadı.
nnoktaa meltem_98 doktorunuz önermediyse çok erken. 6. Ayda başladım. Ömrünün sonuna kadar yemek yiyecek acele etmeye gerek yok düşüncesindeyim.
meltem_98 rumaksoy merhaba tekrardan, doktorumuz kilo alımının normal seyrettiği için ek gıdaya erken başlamamıza gerek olmadığını söyledi, özellikle 3-6 ay arasında bebekler alerjik durumlara çok açıkmış. 6. Ayı bekleyeceğiz.