kahvecihanim isim cok güzel ama brn aile büyüklerinşn isimlerinin konulmasını cokta dogru bulmuyorum. Onun kaderini yasıyır gibi oluyolar. Ne yapsalar aynı annannesi. Anneannede böyleydi. Anneannede böyle yapardı…..
Benim adım babannemi adı. Ellerim yara olsa babanneninde elleri hep böyle olurdu diyo babam