Doktorumuz gelişimini iyi gorunce cok hareketli deyip basla dedi. Bende tadımı bitirince 2 öğün seklinde başladım. 5 ay 10 günlükken disi de patladı bu arada.
Patates havuc kabak balkabagi muz armut elma kuru kayısı kuru üzüm mürdüm eriği yulaf tam buğday unu bebek irmiği (haftada 1) yoğurt tereyağ et suyu simdilik beslenmemiz de bunlar bulunuyor
Öğlen 1 2 gibi sebze püresi veya sebze corbası veriyorum kendisi reddedene kadar
Aksam meyveli yulafli muhallebi yapıyorum
Bunun disinda kendi hazirladigim bebek büsküvisi var
Yogurt simdilik sütler kokuyor cok istekli değil zorlamıyorum. Suyu da cok tatlı bir sey verirsem veriyorum 2 3 bebek kaşığı kadar.
Emzirme düzenimiz. (Uyanis ve uykuya gecisler meme)
Sabah 7 8 uyanis
1 saat sonra uykuya gecerken
2 saat sonra uyanis
Corba
Yarim saat sonra uykuya gecerken
2 saat sonra uyanis
Aksam 8e kadar istedikçe meme
8 9 arası muhallebi
Ben gerekli gorursem uyandigi zaman meme veriyorun gerekli gormezsem babasi uyutuyor. Gereklilikten kastim o gün istahi olmazsa uyandikca meme veriyorum ama karnı tok olup ağrı icin uyanirsa babasi ilgileniyor. (Dis donemi)
Ben ölçü takip etmiyorum zorlamiyorum.
Beni uyarmanız gereken noktalar var mı?
Umarım faydası olur..
Sevgiler🍒