blackbrls Kızlar 57 gün oldu doğum yapalı ama hala regl olmadım bu normal mi yoksa kontrole gitmem gerekir mi acaba ?
zeynepyade16 blackbrls dogumdan sonra 4.ayda oldum ve rahatladım sinirden karsimdakimi parcalayasım geliyodu 😂