kivancege süt izni zaten branş öğretmeni hariç kimseye işlemez milli eğitim de eğitim kurumlarında öğrenciyi,dersi bırakıp gidemeyeceğinize göre ki ben bransciyim ona rağmen ilk dogumumda tek öğretmen olduğum için kullanamadım. Görevlendirme neden istemediniz en azından evinizin olduğu yere gorevlendirilebilirdiniz