Merhaba hanımlar diş fırçası kullanmaya başladınız mı ? Kaç aylıkken başladınız ? Diş sağlığı için çok önemli , benim kızımın ilk dişi 6 aylıkken çıktı 8 aylıkken başladık 2 tane dişi vardı , şu an aktif olarak diş fırçalıyoruz 😂 ( macun kullanmıyoruz henüz 14 aylık )