eemmyyy Herkese günaydın.🌸 5 aylık bebeği mama ile beslenen anneler, bebeğiniz kaç saatte bir kaç cc mama içiyor? Gece beslenmesi devam ediyor mu ediyorsa kaç saatte bir besleniyor, ve aylık kaç gram alıyorlar? Yanıtlarsanız çok sevinirim 🥰🌸💜
onceuponatime_ eemmyyy 6 aylık olmak üzereyiz,3 saatte bir 120 içiyor gece de 2 kere kalkıyor.Ek gıda tadımlarına başladık ama kilo alımımız ayda 200-300 grama falan düştü 4.aydan sonra şu an kaç kilo bilmiyorum ama en son 7.3tü
nura97 Benim bebegim 5 aylikken 3 saatte bir 120 icerdi. Suan 8 aylik oluyor gunde iki kez 150 icer. Birisi uyandiginda digeri de gece uyumadan once
nura97 beysenyil ek gida yiyor. Emzirmeyi gunduz uyku onceleri yapiyorum. Ama sutum baya az hatta bir gogsumde aniden kesildi sut. Biriyle devam ediyoruz.
beysenyil nura97 ek gıda neler yapıyorsunuz örnek verir misiniz? Benim de 7.5 aylık bebeğim var ama mama gündüz 3 kere 120ml ve gece de 3 kere120ml ollmak üzere içiyor, normal diyorlar ama bilmiyorum çok gibi ek gıda kahvaltı ve akşam bazen çorba içiyor. Emzirme yok hiç
nura97 beysenyil mesela bu sabah kahvaltisinda tere yaginda yumurta yaptim uzerin iki tane biskuvi serptim. Bide muzlu pankek yaptim ama onu az yedi. Oglen karabasak etli sebzeli onu yaptim. Aksama tavuklu yemek yapicam. Aralarda da az az meyve veriyorum. Bizimkisi gece beslenmeye bir kez uyaniyor o zaman emiyor. Bazen beslenme icin uyanmadigi da oluyor. Donem donem degisiyor yani. Corba ben bir cok kez verdim ama doymadigini ve surekli gegirdigini farkettim o yuzden corba bir suredir vermiyorum. Bizde gece beslenmesi ek gidadan once de bir kez olurdu ama.
nura97 eemmyyy bir kez gece beslenmesi oluyo sabaha karsi o da enziriyorum. Konrtolune iki gun sonra gitcek kilosuna o zaman baktircam. Ama suana kadar dr iyi kilosu dedi. Hatta mamayi fazla verme cok beslenme yapiyor dedi. Eskiden 3 kez veriyordum mamayi
eemmyyy onceuponatime_ bizimde 1 buçuk aydır filan beslenme reddimiz var. Gece beslenmesini de bıraktı 1 aydır içmiyor . Gün içerisinde de 3 buçuk saatte bir 150 cc içiyor. Bizim 3.aya kadar kilo alımımız çok çok iyidi 1200 gram alıyordu. 4.aydan sonra çok düştü 400 gram aldı bu ay. 5.ay kontrolümüzde doktorumuz az kilo almış 2 hafta sonra tekrar gelin kilosuna bakalım dedi. Ama genel olarak bir beslenme reddi var gün içerisinde. İçtiği zaman çok güzel içiyor aslında ama.. Acaba diyorum gece beslenmesini de tamamen bıraktığı için mi az kilo almaya başladı. Ne yapacağımı bilemiyorum artık🥺
onceuponatime_ eemmyyy ilk 3 aydan sonra kilo alımı yavaşlıyormuş hareketlendikleri için ben doktoruma sordum az kilo almış sıkıntı olur mu diye ama araya kaynadı bir yorum yapmadı beslenme reddi zor oluyor bir ara benimki de diliyle falan ittiriyordu biberonu hala tek seferde içmez mesela bir süre sonra ağlıyor içmemek için
ebrar344 eemmyyy bizde şuan öyleyiz mama reddi var 5 ay 17 günlüğüz tadımlara başlicam ek gıdaya böyle olmicak gibi
eemmyyy onceuponatime_ bende 3 aydan sonra yavaşlıyor die biliyorum ama doktorumuzda sağlık ocağı hemşiresi de az dedi. Benimkide aynı şekilde diliyle itiyor , 150 cc mamayı tam yarım saatte içiyor zorlaya zorlaya
eemmyyy ebrar344 benim oğlumda 5 ay 10 günlük bende düşünüyorum ek gıdaya başlamayı 10 gün sonra . Doktor tam 6 ay olmasını bekleyelim dedi ama ben başlamayı düşünüyorum dediğiniz gibi bu şekilde zor oluyor. İnşallah ek gıda da sorun çıkarmaz ondan da korkuyorum bi yandan
onceuponatime_ eemmyyy yani az diyorlar ama yemeyen çocukta yemiyor napalım zorla verince tiksiniyorlar bu sefer en iyisi bence akışa bırakmak 🤷🏻♀️
ebrar344 eemmyyy bugün yoğurtla başladım çocuk açmış gerçekten bir tatlı kaşığı verdim hepsini yedi 😂
eemmyyy onceuponatime_ yani bende artık saldım gibi bişey, zorlasamda içmiyor çünkü kusuyor bu seferde. Salı günü tekrar kontrole gitçez bakalım kaç gram almış. Yaşıtlarına göre kilosu güzel ama aylık kilo alımı olarak baktığımızda az almış dio doktor
eemmyyy ebrar344 yaa oh ne güzel maşallah 🥰 Bende 1 hafta 10 güne başlıcam artık, yoğurtla başlarım bende