36 günlük bir kızım var. Tüm gün gece gündüz ıkınıyor. Gazını çıkarıyor kakasını da yapıyor ama ıkınması bi türlü bitmiyor. Doktor sindirimi öğreniyor dedi ama ıkınarak ne kendi uyuyor ne de beni uyutuyor. Bu iki gündür daha çoğaldı önceden uyanıkken nadiren yapardı. Bebeği böyle olan var mı tahmini kaçıncı ayında geçiyor.