Kızım yedi aylık zorla üç günlük kuralıyla tadım yaptırdım çay kaşıgı ucuyla alerjisi varmı yokmu diye şu an ise hiçbir şekilde ağzını bile açıp yemek yemek istemiyor bırakın tadımı kaşıgı elimde görünce azını kapatıp öğürüyor bnde zorlamak istemiyorum.
Her gün değişik çorba ve meyve püresi yapıyorum ama hiç bir sekılde yemek istemiyor benim gibi olan varmı ne yapa bilirim bu durumda