Merhaba arkadaşlar bebeğim iki ay 20 günlük ve arada öksürüyor hırıltısı da iki aydır var hırıltı için doktora götürdüm sadece burnuna baktı bişey yok dedi. Şimdi de öksürüyor arada bunun için tekrar götürmeli miyim ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz