Gamzezzzz Bursada sular cok krecli allh razi olmasinki.makarna bile yapilamiyr ama yapiyoruz mecbur nsyse..e hal boylekken benim makinadan cikan bardaklar ogrenc ötesi.nasil. care bulablirim.bimin tabletini birakip fayrimi alsam napsaammm
Yigitkomuz_ Gamzezzzz bende bursadayim bende bimin kullanyrm hic öyle çıkmadı tuzunu parlaticisini doldurdnmu cnm
Raniniii Gamzezzzz bende izmirdeyim izmirde de sular cok kirecli sadece fairy kullaniyorum birde ayda bir kere a101in makine temizlyicisini kullaniyorum bu sekilde sorunumu biraz azalttim ara ara limon tuzu atip calistiriyorum makineyi
Yigitkomuz_ Gamzezzzz yenile dur canm bittikçe bide parlatıcı derecesi var benim 6 da mesela onu da yükseğe getir o parlatıcı koyulan yerde bide ben fark ettim 50 derece ekonomi olan daha güzel yikiyo uzun süre yıkadığı için heralde
Rizeligelin Gamzezzzz canım sularla alakası yok bence sen tuzunu ve parlatıcını doldur makinanın fayriyede gerek yok çok pahalı fınıs kullanıyorum tuz ve parlatıcı düzenli dolduruyorum genelde 1 ay yetiyor bana tuz
Nihannn Annemlerde bursada oturuyodu ve hic boyle bi sorun duymadim finish yada fairy kullanirlardi. Bide tabi makinenin parlatici tuzunu eksik etme.