13 aylık oğlumda 3 gündür öksürük ve burun akıntısı var bugün sabah götürebildim sağlık ocağına doktor göğüsüne inmiş dedi Ventolin verdi salı gününe kadar sabah öğle akşam bir ölçek ver dedi ama okuduklarıma göre ağır bi şurupmuş oğlumda tadını beğenmedi içmiyor ama içiricem bi şekilde.
Doğal yollarla öksürüğü hırıltısı nasıl hemen geçer lütfen bilen varsa yazsın..
Teşekkürler.