aslanmomi Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık 2 haftadır sürekli çığlık atıyor ama sürekli bazende kızgın bir şekilde atıyor önce görünürde bir şey yok kaksını yapıyor sütümü içiyor normalmi doktora gideyim mi sizce