Merhaba bebeğim bugün tam 2 aylık oldu bi kaç gün önce ultrason çekildi devlet hastanesine gidiyoruz sonuçlar için hangi bölüme randevu alacağız bilmiyorum. Eşim çocuk doktoru dedi ama bir sürü bölüm var yardımcı olursanız sevinirim. Bir de göz randevusu vardı ama kaçırdık gidemedik hastaneden form doldurup veriliyor sistemden göz için alınmaz dediler ne yapmalıyım? Bir de aşı için geç mi kaldık sağlık ocağı hep arar yazardı bilgi verilmedi. Uzun oldu kusura bakmayın