Kızlar oğlum 2 yaşına girdi ama maalesef hala gece beslenmesini kesemedik yani gece illaki uyanıyor bakın abartmıyorum aralıksız 1 saat sallıyorum ama yok çok ağlıyor içmek istiyor 3 gece vermedim bıraktı dedim ama yine başladı gündüz artık normal yemeklerden vs yiyor ama gece çocuğa bişeyler oluyor