Kızlar bebeğim 5 aylık aşı kaynaklı biraz ateşlendi mama sonrası calpol verdim şırıngayla az az vermeye çalıstım bebeğimin midesini bulandırıyor bi şekilde yuttuğunu düşünüyorum sonra öğürmeye başladı öğürürken nefes alamıyor gibi oldu sırtına pat pat vurdum sonra normale döndü ama bi süre yutkunmaya çalıstı şu an iyiyi tabi yaklasık 1 bucuk saattir uyuyor gece uykusuna geçti ama bunu chatgpt ye yazdım normale bile dönse bebeğin ciğerine az miktarda bile gidip gitmediği ine emin olmak için çocuk doktoruna götürün diyor haliyle tedirgin oldum ya 🤦🏻♀️