_mom10 Kızlar merhaba ilk gebeliğim sezaryen oldu ikinci de öyle planlanıyor .. fakat benim şöyle bir derdim var o hafta yanımda kimse yok eşim de 3 yaşında oğluma bakar .. ablam şehir dışında çalışıyor ve hafta sonu yanımda olabilir .. devlet hastanesi olduğu için cumartesi desem doktor kabul eder mi yaptıran var mı 🥹 burda kimsemiz yok
annevebebegiii__ _mom10 izinli olursa akşam kalmaz ya da gün içinde hastanede olmaz sizi kontrol etmek isteyecektir ara ara
zarifhanims _mom10 Özelse kabul edebilir ancak devlet hastanesinde doktor kendi müsait gününe göre ayarlar diye düşünüyorum
tarana19 _mom10 Doktorla konuşmanız gerek. Bende cumartesi sezaryen oldum, ama özel hastenedeydi. Devletde sanırsam hafta sonu sadece acil ameliyatlar yapılıyor. Yine de belki doktorunuz ayarlaya bilir.
Ballilokmam11 _mom10 ah sizi çok iyi anlıyorum bende doğum yapacağım yalnızım 😢ama sanırım cumartesi olmaz her doktorun ameliyat günü oluyor zorunlu harici o günde yapar genellikle
_mom10 annevebebegiii__ ya kabul etsin de sabahtan yapsın gitsin gün içi akşam olmasın yeter ki 🙏 söylesem kabul eder mi bilmiyorum.. tek başıma o dikişlerle hem bebek hem tuvalet o ağrı çok zor .. insan o an sadece yanında rahat olduğu birini istiyor 😭
_mom10 zarifhanims maalesef devlet de olucam..ve ilk doktorum o kadar ters bir insandı ki beni en son çok ağlattı başka doktora geçtim .. doktora da bugün 3. Muayenemdi sanki bişe söylesem tersler gibi hissettim hep .. ben nasıl sorcam daha onu bile bilmiyorum 😔
_mom10 Ballilokmam11 😭🫂 gerçekten yalnızlık çok kötü böyle zamanlar da Allah yardımcımız olsun kardeşim 🌸🙏
acimavi _mom10 devlet hastanesi doktorları genel halleri.. anlatın durumunuzu vicdanlıdır inşallah. Ama normalde devlet hastanesi doktoru bu zahmete girmez
zarifhanims _mom10 Haftaiçi refakat edecek kimseniz olmadığını, haftasonu planlı sezeryan yapıp yapamayacagını sorun. Ama tahminimce kabul etmez çünkü ameliyat olduğum doktorların hep ameliyat günleri vardı. Mesela pazartesi çarşamba ameliyat, Salı perşembe cuma muayene gibi
MamaUygarVibes _mom10 haftasonu planlı yapacaklarını sanmıyorum. Her doktorun ameliyat günü oluyor planlıları o gün yapıyor.
tarana19 _mom10 Doktora durumuzu anlatın belki de sorun olmayacaktır. Bu kadar stres yapmayın💜 Umarım kısa sürede bebeğinizi kucağınıza alırsınız.
_mom10 acimavi ah bu empati duygusu vicdan … gerçekten Allah hep iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi .. tamam dese keşke 🙏
_mom10 zarifhanims bana da etmez gibi geliyor .. 🤦♀️😔 aynı devlet hastanesinde bir çocuk doktoru var mesela .. oğlum bir gün çok hastalandı ona gittik .. bize dedi ki eğer gece acile gelirseniz yada hafta sonu söyleyin beni arasınlar ben evden gelirim demişti .. keşke bütün doktorlar böyle (tabi gerçekten müsait olan ) böyle olsa 🙏🥹 sorcam Allah büyük inşallah kabul eder
asilbertug _mom10 ben devlette pazar günü planlı doğum yaptım. Doktorum o gün nöbetçiydi kendisi verdi günü
tarana19 _mom10 benim eşim de cerrah, nöbetçi olmadığı zamanlar bile hafta sonu ameliyatlara gidiyor. Ama onlar acil ameliyatlar, siz de doktorla konuşup, acilden giriş yaptırabilseniz hiç bir sorun olmaz diye düşünüyorum.