Ya sizinde aranızda varmı böyle olan oglum 14 aylık uykusu o kadar hafifli beşikte dönemeyince bile aglayarak uyanıyo direk emzirdigim içinde memede susuyo zaten memeyle uyutuyorum orası benim için ayrı bi sorun zaten ama uykusu çok hafif ya inanılmaz yoruldum artık Allahın gücüne gitmesin sabrımda dayanmıyo gögüs uçlarım artık acıdı her dakka meme vermekten napıcam bilmiyorum sürekli kalkıyo geceleri memeyi bırak diceksiniz ama sünneti bekliyorum bazı saglık sebeplerinden 1 yaşını geçmesini gerekiyodu inşallah haftaya sünnet olucak ondan sonrada memeyi bırakma aşamasına geçicem oda benim için bi savaş olucak sanırkm ne biberon ne emzik emiyo madıl uyutucam aglarsa nasıl susturucam bilmiyorum ya kafam çok dolu herşeyle kendimi aşırı yorgun sabırsız ve güçsüz hissediyorum