Merhaba güzel anneler 👋🏼🥰
16 günlük bebişim var ve emzirme döneminde aşırı zayıflıyorum ilk hamileliğimdede öyle olmuştu fakat o zamanlar çok kiloluydum..
Şuan hem emzirme hem mama gidiyoruz fakat 53 kiloyum çoğunlukla emziriyorum.
Size garip gelebilir belki ama emzirmeyi biraz azaltmak istiyorum tamamen kesmeden cünkü gittikce zayıflıyorum ve çökmeye başlıyorum ve sağlımdan olmaktan koruyorum bu konuda..
fakat göğüslerim hemen mastit oluyor.. bana akıl verebilecek biri var mı ne yapabilirim 🥺