Arkadaşlar bebeğim 3 ay 7 günlük gündüzleri toplasan kesik kesik 2 saat yatıyor normalde geceleride uyurdu emer geri yatardı daha yeni uyudu 4.ay uyku gerilemesi dedikleri bumu oluyor acaba birde ben çok kötü grip oldum ateş kemik ağrıları baya kötüyüm sütten bebeğe geçermi elimden geldiği kadar nefesimi vermiyorum kucağıma bile çok almıyorum