Poyrazegee Kızlar öncelikle merhaba çocuğum 3 yaş 10 aylık ve tekrarlayan şeyleri var atıyorum süt içmek istiyorum diyo ben hatır diyorum ama bunu en az olana kadar tekrarlıyo bu normal bir davranış mı ?
Aslhn-06 Poyrazegee çok normal tabii ki biz pedagogla görüştük bu davranışları sınır koymanız gerekli dedi. Yani tatlı dille defalarca söyleyin o anlıyo ama istediği cevabı almadığı için tekrarlıyor. Günde 2 tane içiyoruz biliyorsun onu da şimdi içtin tekrar içemeyiz yarını beklemelisin diyorum
Tatlican Poyrazegee Ooo benimkisi 2.sınıfa gidiyor hala öyle. Mesela birşeyi yap diyor tmm birazdan deyince. Yapana kadar hadi anne hadi anne sabrı yok😇