Arkadaşlar oğlum 34. Haftada erken doğdu bir türlü emdiremedik İlk haftalar sağarak şırıngayla ve kaşıkla verdik biberonu bile alamıyordu. 3. Aya kadar anne sütü+mama olarak devam ettik tam emdi derken sütüm yok denecek kadar azaldı her vermeye çalıştığımda biberonun rahatlığına alıştığı için az gelen süt onu tatmin etmedi. Şimdi 4 aylığız son 2 haftadır falan emziremedim az önce göğsümün ıslandığını farkettim elimle baktım süt geliyor bu sütü direk emzirebilir miyim yoksa sağıp ilk çıkanı atmam mı lazım uzun süre beklediği için