Eşimin çok borcu var ve kendi çalıştığı için yetemiyor yetmeye çalışıyor ama olmuyor sürekli açılıyor ve benim elimden birşey gelmiyor o bana hissettirmemeye çalışıyor ama ben onun ne kadar bunalımda olduğunu anlıyorum saçları bile beyazladı daha 32 yaşında oğlum 2 yaşında bakacak insan yok çalışsam evde yapacak iş bulamıyorum kendimi çok kötü hissediyorum bunlarıda ağlayarak yazıyorum şuan evden ne iş yapabilirim önerilere açığım..