Sen ne zaman hazırsan en iyi zaman o diye düşünüyorum ben çünkü çocuklar arası kıskançlık, birbirleri ile kavgası, büyürlerken ki o hengame her yaş aralığında yaşanıyor. Sen mental ve ruhen hazırsan yap gitsin. Kendimden örnek verecek olursam benim çocuklarımın arası 20 ay ve çok zordu şuan (biri 4 biri 2,5 yaş) daha rahatım ama halâ zor. Arası daha çok olanlar da deneyim paylaşırsa karşılaştırma şansın olur tabii ki ama dediğim gibi en önemlisi senin hazır olman, ben yaparsam bu süreci atlatırım diyebilmen hayırlısı olsun hakkında 🌸