Kızlar bebeğimin bugün sabah uyandığında yüzü kıpkırmızıydı. Sadece yüzünde ve boynunda vardı başka yerinde yoktu. Gözünün biri de büyümüş ve döküntü oluşmuştu. Gözlerini yüzünü öyle görünce çok korktum. Krem sürünce geçti. Besin alerjisi mi sizce? Alerji her yere dağılır diyorlar ama bilemedim. Devlet hastanesinde test yapıyorlar mı?