asenauras benimde oğlum 14 aylık ve hala sizin oğlunuz gibi babıldama döneminde milletin yazdığı internet bilgilerine takılmayın yok 18 aylıkken şu kadar kelime yok bu kadar her çocuk kendine özeldir. Anlamlı kelimeler çıkartmasa bile ba ba ga ga ma ma gibi şeylerde önemlidir. Ayrıca ismini söylediğinizde bakıyor, gel git gibi kavramları anlıyorsa gelişimi gayet normaldir. Kalıplaştırmışlar bu kadar kelime söyleyecek diye yok öyle bir şey. Ayrıca herkes ekransız büyütüyormuş gibi konuşuyor teknolojinin gelişmiş olduğu bir yerde ekransız çocuk büyütmek çok zor. bir şey izletmiyorum dersin sen tv izlerken reklamı izler, İzlemese bile sesi de buna dahil. Taş devrinde yaşamıyoruz. Tv olmasa herkesin elinde bir telefon instagram tiktok kaydırıyor çocuk bunları görmüyor mu? Saçmalamasınlar… Neyse canım senin için rahat olsun. Bebek bu her kalıba uymaz. Onunkisi 1 yaşında konuşur seninkisi 1,5 gelişimine bak sen