anneyimmm778_ 33+6 da doğdu şuan emme refleksi kuvvetlensin iyice diye bekletiyolar dudağının üstünde hortum vardı siringayla süt geciyodu ağzının içine ne zaman çıkar sizce 😭😭
gurbetteanne10 anneyimmm778_ benim bebeğimde solunum sıkıntısı ve enfeksiyon vardı durumu kötüydü çok zor biliyorum ama küçücük bedenleri çok güçlü inşallah en kısa sürede sağlıkla kucağına alırsın Rabbim şifa versin iki saatte bir sağım yaparsan sütun zamanla çoğalır 🫂🌸
Sermec27 anneyimmm778_ oğlum 37+1 de doğdu 2450 gr 47 cm olarak ciğerleri gelişmemişti 17 gün kalmıştı küvezde
Hlal-3 anneyimmm778_ sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 34 +4 de doğdu benim ikizler. 4 gün kaldılar aynı o şekildelwedi inşallah solunumu beslenmesi iyiye gidince verirler size
aylnnnn anneyimmm778_ bi an önce kavuşursunuz inşallah . Benim ikizlerimden biri de küvezde kaldı. 37 haftalık 2800 kilo doğdu fakat solunum sıkıntısı oldu. Şırıngayla iki saatte bir mama ile besliyordum. Sütüm geldiğinde onu da şırınga ile verdim. Sık sık görmeye çalışın izin veriliyorsa kucağınıza alın . İnşallah bi an evvel çıkar
3kedili2bebekli anneyimmm778_ öncelikle bir an önce sağlıkla kavuşun inşallah sabırlı olun kendinizi üzmeyin henüz küçük zamanla beslenecek de kuvvetlenecek de tek sorun ağızdan beslenmeyse çabuk taburcu olur inşallah
purplerose anneyimmm778_ kuzenimin bebeği 33+5 te doğdu. 2 hafta küvöz de kaldı çok şükür şuan sağlıklı 3 yaşında
unnamed2305 anneyimmm778_ 34+4 te doğdu 2700 kg emme refleksi solunum sıkıntısı enfeksiyon vardı 9 gün kaldı küvözde, şuan 5 aylık 7kg oldu bile merak etmeyin. Beslenme sondası 3-4 güne çıkar