2024 yılının ağustos ayında çok şiddetli başladı bende de yalnız kalamıyordum sürekli titriyor buz gibi terliyor direk iştahım kapanıyor sindirirm sistemim çöküyordu dr paxera vermişti 2024 aralığa kadar kullandım hamile kaldığımı öğrenince biraktim tabi ama o günden sonra 2 kere falan olmuştur ilaç ise yaradımı bilmem ama bu süreçte terapiler aldım ailevi süreçler beni bu hale getirmişti eşimin yanlışlarını kendi ailemden saklamak kimseyle paylaşamamak ve iş yerim çok stresliydi hepsi üst üste gelmişti kendim kendime yendim neler yapabileceğimi o an geldiğinde hiç bir şey elden gelmiyor gibi oluyor ama geçiyor ama tokat dayak yemiş gibi oluyorsun ertesi gün hasta gibi oluyorsun çok çok kötü ama insan kendine iyi geliyor terapi çok faydali çünkü birseylerrden korkuyorsun yargılamayan biri seni dinliyor ve iyi hissettirirypr en çok bunu öneririm ha kaygı gecti mi asla deli gibi rahat bir kocam var 9 aylık bebeğim var sağlık anksiyetem var mükemmelliyetciuim benim işim çok zor