Tatlican estağfurullah😅 doğrudur valla insanlar bir değişik. Ben 7 senelik evliliğimde 2 kere abla çağırdım zaten bulamıyorum da çağıracak kişi, ikisinde de etraflarında pervane oldum, bi gelenler hatta dışardan yemek yemeyiz dediler annemden ev yemeği getirdim😅 ama hep böyleydi de biz mi yeni farkediyoruz yoksa son senelerde arttı mı bilmiyorum insanlar her fırsatta karşısındakini ezmeye, kendini yüksek görmeye çok meraklı malesef, temizliğe gelenler de onlar için en uygun karakterler